pratilipi-logo پرتلپی
اردو

دوسری ہجرت

5
893
مہاجر

تحریر:حافظ نعیم احمد سیال         اماں نذیراں نے ایک نظر اپنے گھر پر ڈالی اور رک گئیں۔         ’’اماں کیا کر رہی ہو؟ جلدی چلو، تھوڑی دیر میں ہی سیلاب آجائے گا، رک کیوں گئی ہو۔؟‘‘ رحمو اماں کو ...

ابھی پڑھیں
مصنف کے بارے میں

ایک مصنف کے طور پر، مجھے کہانیاں لکھنے کا جنون ہے جس کی وجہ سے میں لکھنے کے مختلف انواع اور اسلوب کو تلاش کرتا رہتا ہوں۔ میری تحریریں میری استعداد کو ظاہر کرتی ہیں، کیوں کہ میں سماجی، معاشرتی مسائل اور اخلاقی اقدار جیسے سنجیدہ موضوعات پر لکھنے کی صلاحیت رکھتا ہوں، اور اس کے ساتھ ساتھ، میرے پاس مزاحیہ کہانیاں تیار کرنے کا تحفہ بھی ہے جو میرے قارئین کے چہروں پر مسکراہٹیں لاتا ہے۔ میرے قارئین بچوں اور بڑوں دونوں پر محیط ہیں، جو ہر عمر کے لوگوں سے جڑنے کی میری صلاحیت کا ثبوت ہے۔ میں ہر عمر کے لوگوں کی منفرد ضروریات کو سمجھتا ہوں اور اپنی تحریروں کو مختلف سطحوں پر منسلک کرنے کے لیے تیار کرنے کے قابل ہوں۔ میری تحریریں میری اقدار کے ساتھ ساتھ اپنے اردگرد کی دنیا کے بارے میں میرے گہرے مشاہدات کی عکاس ہیں۔ میرا لکھنے کا انداز دلکش اور پیروی کرنے میں آسان ہے، جو اسے قارئین کی ایک وسیع رینج کے لیے قابل رسائی بناتا ہے۔ چاہے میں کوئی سنجیدہ تحریر لکھ رہا ہوں یا ہلکی پھلکی کہانی، میرے پاس قاری کی توجہ حاصل کرنے اور اسے آخر تک پڑھنے پر مجبور رکھنے کا ایک طریقہ ہے۔ میرے پاس ایسے کرداروں کو تیار کرنے کا قدرتی ہنر ہے جو میرے متعلق ہیں، واضح اور دلکش دنیائیں تخلیق کرنے کا ہنرجو قارئین کو اپنی طرف کھینچتی ہیں۔ مجھے زبان کی طاقت، لوگوں کے خیالات اور جذبات پر اثر انداز ہونے اور انھیں کہانیوں کی شکل دینے پر عبور حاصل ہے۔ میری تحریریں ان کی عکاسی کرتی ہیں، جیسا کہ میں دوسروں کے ذہن میں خاکہ بنانے، جذبات کو ابھارنے اور لوگوں کو اکٹھا کرنے کے لیے الفاظ استعمال کرتا ہوں۔ میں دل سے کہانیاں لکھنے والا ہوں، اور یہی جذبہ ہے جو مجھے اپنے ہنر کی عزت جاری رکھنے پر مجبور کرتا ہے۔ لکھنے کے لیے میری وابستگی غیر متزلزل ہے، اور میں ہمیشہ بہتری کے طریقے تلاش کرتا رہتا ہوں۔ چاہے یہ پڑھنے لکھنے کے ذریعے ہو، دوسرے مصنفین کے کاموں کا مطالعہ کرنا ہو، یا اپنے قارئین سے رائے حاصل کرنا ہو، میں ہمیشہ ایک بہتر مصنف بننے کی کوشش کرتا ہوں۔ میرے ہنر اور میری لگن نے میری پہچان اور تعریف ان لوگوں سے حاصل کی ہے جنہوں نے میرے کام کو پڑھ کر خوشی حاصل کی ہے۔ آخر میں، ایک مصنف کے طور پر، میں ایک تخلیقی اور سوچنے والا فرد ہوں جسے کہانیاں لکھنے کا جنون ہے، قلم اور زبان کی طاقت پر قدرت حاصل ہے۔ میری تحریریں میری اقدار کی عکاس ہیں، اور ان میں زندگی کے تمام شعبوں سے تعلق رکھنے والے لوگوں سے جڑنے کی صلاحیت موجود ہے۔ چاہے میں بچوں کے لیے لکھ رہا ہوں یا بڑوں کے لیے، میری تحریریں ہمیشہ دلکش رہتی ہیں، اور میرے پاس ایسے کردار اور دنیا بنانے کا ہنر ہے جو میرے قارئین کا دل موہ لیتے ہیں۔ میرے ہنر سے میری لگن مجھے الگ اور منفرد کرتی ہے، اور ایک مصنف کے طور پر میرا آپ کے سامنے ایک روشن مستقبل ہے۔ ان شاء اللہ۔

رائے زنی
  • author
    آپ کی ریٹنگ

  • رائے زنی
  • author
    Nadia N
    01 मार्च 2023
    superb
  • author
    آپ کی ریٹنگ

  • رائے زنی
  • author
    Nadia N
    01 मार्च 2023
    superb