pratilipi-logo پرتلپی
اردو

گمنام راہوں کے مسافر

4.3
3143
سچی کہانیاں

آج سارہ خوشیوں سے چہچہارہا ہے. ہر طرف سے مزیدار کھانوں کی خوشبوئیں اٹھ رہی ہیں. اور سارا گھر تیاریوں میں مصروف نظر آرہا ہے.  کسی کو صفائی کی پڑی ہے کسی کو نئے کپڑوں کی. اور گاڈی چمکا رہا ہے... ...

ابھی پڑھیں
مصنف کے بارے میں
author
Inzimam Sajid

اسلام علیکم....! میرا تعلق پاکستان سے ہے. اور میں ایک سٹوڈنٹ ہوں. میں اپنے شوق کی بنا پہ مختلف مضامیں اور تحریریں لکھتا ہوں. اس کے ذریعے سماج میں برائیوں کا تریاک کرنا چاہتا ہوں اور معاشرے میں مثبت سوچ اجاگر کرنا چاہتا ہوں. دوستو اس کا مقصد عوام میں آگاہی اور شعور پیدا کرنا ہے. ہماری روزمرہ زندگی میں ایسے بے شمار واقعات ہیش آتے ہیں جنہیں ہم عام طور پر کوئی خاص اہمیت نہیں دیتے. مگر قدرت ہمیں انہی کے ذریعے بہت بڑا سبق دے جاتی ہے. ہمارے آس پاس ایسی بہت سی چیزیں اور لوگ ہوتے ہیں جن کے بارے میں ہمارا خیال یہ ہوتا ہے کہ یہ سب بے مقصد ہیں, درحقیقت ہماری زندگی میں انہی کی وجہ سے روشنی ہوتی ہے... اپنی تحریروں کے زریعے میری کوشش ہو گی کہ ان تمام چیزوں پہ بات کروں اور اپنے سمیت سب کی زندگی میں شعور پیدا کروں. آپ سب سے یہی امید ہے کہ اس کاوش میں میرا بھرپور ساتھ دیں گے اور رہنمائی بھی کریں گے.. اللہ ہم سب کا حامی و ناصر ہو.

رائے زنی
  • author
    آپ کی ریٹنگ

  • رائے زنی
  • author
    Zeenat Ashfaq
    25 مئی 2020
    اچھا لکھا ،ہم صرف کہ سکتے ہیں ،بتا سکتے ہیں ،،جن پر گزری وہ بیان بھی نہیں کر سکتے
  • author
    Sana Sana
    17 اپریل 2022
    Very nice msg
  • author
    Jawad A N Soomro
    23 مئی 2020
    Very Good 👍
  • author
    آپ کی ریٹنگ

  • رائے زنی
  • author
    Zeenat Ashfaq
    25 مئی 2020
    اچھا لکھا ،ہم صرف کہ سکتے ہیں ،بتا سکتے ہیں ،،جن پر گزری وہ بیان بھی نہیں کر سکتے
  • author
    Sana Sana
    17 اپریل 2022
    Very nice msg
  • author
    Jawad A N Soomro
    23 مئی 2020
    Very Good 👍