pratilipi-logo پرتلپی
اردو

کوئ رشتہ تو ہے

4.3
36624

گھڑی کی سوئیاں صبح کے پونے دس بجا رہی تھیں۔ روز کی طرح آج بھی ایک عام دن تھا۔ مگر آج گھڑی کی سوئیاں  عام دنوں کے مقابلے کچھ زیادہ ہی تیز رفتار سے چل رہی تھیں۔ گھڑی کی ٹک ٹک کے ساتھ میری دھڑکنیں ...

ابھی پڑھیں
مصنف کے بارے میں
author
نازیہ ترنم
رائے زنی
  • author
    آپ کی ریٹنگ

  • رائے زنی
  • author
    M Shakeel Khan
    30 অগাস্ট 2020
    بہت بہترین تحریر ہے سبق حاصل کرنے کی لئے
  • author
    Kinza Hameed
    23 এপ্রিল 2022
    مختصر لیکن جامع کہانی ہر موڑ پر ہمارے ساتھ ایسے کئی واقعات ہوتے ہیں لیکن کبھی بے حسی غالب آ جاتی ہے اور کبھی دل جائزہ کرنے لگ جاتا ہے ہمارا کہ زمانے کی دیکھا دیکھی بے حس ہوتے جا رہے ہیں اور ہم نے ایسا نہیں ہونا۔ اور اس وقت ہمدردی کرکے جو سکون ہمارے دل کو ملتا ہے ایسا سکون کہیں نہیں ملتا۔
  • author
    شیبا خان "الفت"
    30 অগাস্ট 2020
    عمدہ ، زمانہ چاہیں جتنا بے حس ہو جاۓ لیکن انسانيت ہمدردی کا رشتہ ضرور قاٸم کر لیتی ہیں محترمہ، جس دن دوسرے کو دیکھ کر دل میں ہمدردی، درد نہ پیدا ہوا تو وہ مردہ ہونے کی نشانی ہے۔
  • author
    آپ کی ریٹنگ

  • رائے زنی
  • author
    M Shakeel Khan
    30 অগাস্ট 2020
    بہت بہترین تحریر ہے سبق حاصل کرنے کی لئے
  • author
    Kinza Hameed
    23 এপ্রিল 2022
    مختصر لیکن جامع کہانی ہر موڑ پر ہمارے ساتھ ایسے کئی واقعات ہوتے ہیں لیکن کبھی بے حسی غالب آ جاتی ہے اور کبھی دل جائزہ کرنے لگ جاتا ہے ہمارا کہ زمانے کی دیکھا دیکھی بے حس ہوتے جا رہے ہیں اور ہم نے ایسا نہیں ہونا۔ اور اس وقت ہمدردی کرکے جو سکون ہمارے دل کو ملتا ہے ایسا سکون کہیں نہیں ملتا۔
  • author
    شیبا خان "الفت"
    30 অগাস্ট 2020
    عمدہ ، زمانہ چاہیں جتنا بے حس ہو جاۓ لیکن انسانيت ہمدردی کا رشتہ ضرور قاٸم کر لیتی ہیں محترمہ، جس دن دوسرے کو دیکھ کر دل میں ہمدردی، درد نہ پیدا ہوا تو وہ مردہ ہونے کی نشانی ہے۔