pratilipi-logo پرتلپی
اردو

ماں کے ہاتھ کا ذائقہ بمقابلہ بازار کا کھانا

4.4
558
ذائقہ

ویسے تو ہر شخص کو اپنی ماں کے ہاتھ کا کھانا ہی پسند ہوتا ہے۔مگر میری والدہ ایک کشمیری خاندان سے تعلق رکھنے کی وجہ سے بہترین شیف ہیں ۔دال ہو یا سبزی، چپاتی ہو یا بل دار پراٹھا ہر چیز نہایت ذائقہ ...

ابھی پڑھیں
مصنف کے بارے میں
author
حمیرا علیم

A teacher , Da'ee, Blogger and homemaker . https://youtu.be/VK5cNmSKOsQ?feature=shared https://www.facebook.com/Know-your-religion-693704451090386/ Please like my Facebook pages https://www.facebook.com/profile.php?id=100092189438320&mibextid=JRoKGi https://www.facebook.com/Humairas-Collection-715329059274400/ thanks .

رائے زنی
  • author
    آپ کی ریٹنگ

  • رائے زنی
  • author
    Hashir raja🔥
    28 مارچ 2021
    Nice
  • author
    Anees Ur Rehman
    29 مارچ 2021
    آپ مجھے پاگل کر دیں گی۔ میں تو آج تک یہ سوچ سوچ کہ پریشان ہوں کہ آخر آپ ہیں کون؟ پنجابی، پٹھان، بلوچ، کشمیری یا کوئ اور؟ آپ کے خاندان میں ہر قسم کا بندہ مل جاتا ہے۔ مجھے تو سمجھ یہ نہیں آ رہی کہ یہ کیسے ممکن ہے؟ اور پھر اتنے سارے کھانوں کا آپ کو کیسے پتہ؟ میں نے تو ان میں سے تقریباً نام پہلی دفعہ سنے ہیں اور جس حساب سے آپ نے تعریفوں کے برج خلیفہ کھڑے کر دییے تو دل کر رہا ہے کہ آپ کی یہ تحریر پرنٹ کروائیں اور ایک طرف سے شروع ہو کر پھر آخر تک ہر ڈِش اسی جگہ سے کھائیں جہاں کا اپ نے ذکر کیا ہے۔ لیکن ہمیں پتہ یے کہ یہ فی الحال تو ناممکن ہے۔ مجھے لگتا ہے ہمارے۔منہ مین پانی بھرنا آپ کو بڑا مزہ دیتا ہے۔
  • author
    Syed Danyal Raza
    12 جولائی 2021
    moo me paani a gya
  • author
    آپ کی ریٹنگ

  • رائے زنی
  • author
    Hashir raja🔥
    28 مارچ 2021
    Nice
  • author
    Anees Ur Rehman
    29 مارچ 2021
    آپ مجھے پاگل کر دیں گی۔ میں تو آج تک یہ سوچ سوچ کہ پریشان ہوں کہ آخر آپ ہیں کون؟ پنجابی، پٹھان، بلوچ، کشمیری یا کوئ اور؟ آپ کے خاندان میں ہر قسم کا بندہ مل جاتا ہے۔ مجھے تو سمجھ یہ نہیں آ رہی کہ یہ کیسے ممکن ہے؟ اور پھر اتنے سارے کھانوں کا آپ کو کیسے پتہ؟ میں نے تو ان میں سے تقریباً نام پہلی دفعہ سنے ہیں اور جس حساب سے آپ نے تعریفوں کے برج خلیفہ کھڑے کر دییے تو دل کر رہا ہے کہ آپ کی یہ تحریر پرنٹ کروائیں اور ایک طرف سے شروع ہو کر پھر آخر تک ہر ڈِش اسی جگہ سے کھائیں جہاں کا اپ نے ذکر کیا ہے۔ لیکن ہمیں پتہ یے کہ یہ فی الحال تو ناممکن ہے۔ مجھے لگتا ہے ہمارے۔منہ مین پانی بھرنا آپ کو بڑا مزہ دیتا ہے۔
  • author
    Syed Danyal Raza
    12 جولائی 2021
    moo me paani a gya