pratilipi-logo پرتلپی
اردو

مامتا

4.9
30254
سچی کہانیاں

کل پھیکے کے گھر کے سامنے ایک نئی چمکتی ہوئی گاڑی کھڑی تھی۔۔۔! سارے گاؤں میں اس کا چرچا تھا۔۔۔! جانے کون ملنے آیا تھا۔۔۔! میں جانتا تھا پھیکا پہلی فرصت میں آ کر مجھے سارا ماجرا ضرور سناۓ گا۔۔۔! وہی ...

ابھی پڑھیں
مصنف کے بارے میں
author
Inzimam Sajid

اسلام علیکم....! میرا تعلق پاکستان سے ہے. اور میں ایک سٹوڈنٹ ہوں. میں اپنے شوق کی بنا پہ مختلف مضامیں اور تحریریں لکھتا ہوں. اس کے ذریعے سماج میں برائیوں کا تریاک کرنا چاہتا ہوں اور معاشرے میں مثبت سوچ اجاگر کرنا چاہتا ہوں. دوستو اس کا مقصد عوام میں آگاہی اور شعور پیدا کرنا ہے. ہماری روزمرہ زندگی میں ایسے بے شمار واقعات ہیش آتے ہیں جنہیں ہم عام طور پر کوئی خاص اہمیت نہیں دیتے. مگر قدرت ہمیں انہی کے ذریعے بہت بڑا سبق دے جاتی ہے. ہمارے آس پاس ایسی بہت سی چیزیں اور لوگ ہوتے ہیں جن کے بارے میں ہمارا خیال یہ ہوتا ہے کہ یہ سب بے مقصد ہیں, درحقیقت ہماری زندگی میں انہی کی وجہ سے روشنی ہوتی ہے... اپنی تحریروں کے زریعے میری کوشش ہو گی کہ ان تمام چیزوں پہ بات کروں اور اپنے سمیت سب کی زندگی میں شعور پیدا کروں. آپ سب سے یہی امید ہے کہ اس کاوش میں میرا بھرپور ساتھ دیں گے اور رہنمائی بھی کریں گے.. اللہ ہم سب کا حامی و ناصر ہو.

رائے زنی
  • author
    آپ کی ریٹنگ

  • رائے زنی
  • author
    صحرا نورد
    15 मार्च 2021
    سب دوستوں سے دعا کی درخواست ہے کہ میری والدہ اور والد کو اللہ جنت الفردوس میں جگہ عطا فرمائے اور مجھے صبر جمیل عطا فرمائے آمین
  • author
    undefined
    11 डिसेंबर 2021
    بہت عمدہ اور حقیقت پر مبنی تحریر
  • author
    Saifullah Qureshi
    16 मार्च 2021
    Simply wow. It has been such a long time since I've come across such an inscription.
  • author
    آپ کی ریٹنگ

  • رائے زنی
  • author
    صحرا نورد
    15 मार्च 2021
    سب دوستوں سے دعا کی درخواست ہے کہ میری والدہ اور والد کو اللہ جنت الفردوس میں جگہ عطا فرمائے اور مجھے صبر جمیل عطا فرمائے آمین
  • author
    undefined
    11 डिसेंबर 2021
    بہت عمدہ اور حقیقت پر مبنی تحریر
  • author
    Saifullah Qureshi
    16 मार्च 2021
    Simply wow. It has been such a long time since I've come across such an inscription.