pratilipi-logo پرتلپی
اردو

منزل

4.6
4293
سانحہعشقیہ افسانہ

منزل                         اور اب یہ روز کا معمول بن گیا تھا میں بابا سے اُن کی اُداسی کی وجہ پوچھتی اور وہ ہنس کر ٹال دیا کرتے ہیں اور کہتے ہیں مُجھے کیسے کُچھ ہو سکتا ہے جب میرے پاس میری ...

ابھی پڑھیں
مصنف کے بارے میں
author
Seema Shaikh
رائے زنی
  • author
    آپ کی ریٹنگ

  • رائے زنی
  • author
    bareera shaikh
    22 مئی 2020
    👌👌
  • author
    Saba Shaikh
    22 مئی 2020
    behtareen
  • author
    Bushra Khan
    22 مئی 2020
    bht khoob ✌️
  • author
    آپ کی ریٹنگ

  • رائے زنی
  • author
    bareera shaikh
    22 مئی 2020
    👌👌
  • author
    Saba Shaikh
    22 مئی 2020
    behtareen
  • author
    Bushra Khan
    22 مئی 2020
    bht khoob ✌️